E-Jurnal Matematika
Vol 6 No 1 (2017)

PENERAPAN ANALISIS KORELASI KANONIK PADA HUBUNGAN KUALITAS PELAYANAN TERHADAP KEPUASAN NASABAH

KADEK ANDREI PRABAWA (Faculty of Mathematics and Natural Sciences, Udayana University)
NI LUH PUTU SUCIPTAWATI (Faculty of Mathematics and Natural Sciences, Udayana University)
DESAK PUTU EKA NILAKUSMAWATI (Faculty of Mathematics and Natural Sciences, Udayana University)



Article Info

Publish Date
20 Jan 2017

Abstract

Customer satisfaction is determined by the quality of customer service desired. Service quality of a company are important viewed from a consumer standpoint. The p

Copyrights © 2017






Journal Info

Abbrev

mtk

Publisher

Subject

Mathematics

Description

E-Jurnal Matematika merupakan salah satu jurnal elektronik yang ada di Universitas Udayana, sebagai media komunikasi antar peminat di bidang ilmu matematika dan terapannya, seperti statistika, matematika finansial, pengajaran matematika dan terapan matematika dibidang ilmu lainnya. Jurnal ini lahir ...