The Purpose of this paper is to explain the effect of price on purchase decisions, to explain the effect of product quality on Purchasing decisions, to explain the effect of service quality on purchasing decisions, to explain the effect of customer attitudes on purchasing decisions and to explain the effect of price, product quality, service quality and customer attitudes together on purchasing decisions. In the theoretical study allegedly quality price, service quality, and attitudeaffects the dicision in purchasing the product.The results of the studies of this paper showed that the variable of price, product quality, service quality, and consumer attitudes has an effect on purchasing decisions.Keywords : Price, Quality, Product, Service Quality, Attitudes and Purchasing Decisions. Tujuan tulisan ini yang diharapkan bertujuan untuk menjelaskan pengaruh harga terhadap keputusan pembelian, untuk menjelaskan pengarus kualitas produk terhadap keputusan pembelian, untuk menjelaskan pengaruh sikap pelanggan terhadap keputusan pembelian dan untuk menjelaskan pengaruh harga, kualitas produk, kualitas layanan dan sikap konsumen secara bersama terhadap keputusan pembelian. Dalam kajian teoritis diduga harga kualitas, kualitas layanan, sikap berpengaruh terhadap keputusan dalam pembelian produk.Hasil dari kajian tulisan ini yakni variabel harga, kualitas produk, kualitas layanan, sikap konsumen mempunyai pengaruh yang terhadap keputusan pembelian.kata kunci : Harga, Kualitas, Produk, Kualitas Layanan, Sikap dan Keputusan Pembelian.
Copyrights © 2013