J-MAS (Jurnal Manajemen dan Sains)
Vol 6, No 2 (2021): Oktober

Pengaruh Budaya dan Sosial Terhadap Keputusan Pembelian Produk Mie Instant merk Indomie (Studi pada kelurahan Telanaipura Kecamatan Telanaipura)

Denny Asmas (Universitas Batanghari Jambi, Indonesia)
Ahmad Tarmizi (Unknown)



Article Info

Publish Date
27 Oct 2021

Abstract

This study aims to analyze the cultural and social influence on the purchase decision of indomie instant noodle products The results of this study revealed that cultural and social variables simultaneously and partially had a significant effect on the decision to purchase indomie instant noodle products in telanaipura village, Telanaipura subdistrict.

Copyrights © 2021






Journal Info

Abbrev

jmas

Publisher

Subject

Economics, Econometrics & Finance Social Sciences

Description

J-MAS (Jurnal Manajamen dan Sains) diterbitkan oleh Program Magister Manajemen Universitas Batanghari, Jurnal ini mencakup bidang ilmu Ekonomi Manajemen. J-MAS (Jurnal Manajamen dan Sains) terbit sebanyak dua kali dalam setahun yaitu pada bulan April dan Oktober. Jurnal ini mempublikasikan artikel ...