ABSTRACTThe purpose of this study is to examine the effect of product and place to customer intention to buy online coffee product on Otten Coffee website. Data for this study were collected by offline administered survey to 200 respondents in five districts in Daerah Istimewa Yogyakarta. They areGunung Kidul, Kulon Progo, Sleman, Bantul, and Kotamadya Yogyakarta. The hyphotesis testing was conducted using multiple regression analysis. Findings of this study indicate that product and price have strong influence on customers’ intention to buy online coffee product in Otten Coffee.Keyword: online product, customers intention.ABSTRAKTujuan dari penelitian ini adalah untuk meneliti pengaruh dari variabel produk dan tempat terhadap minat konsumen untuk membeli produk kopi di situs online Otten Coffee. Data yang dikumpulkan adalah dengan penyebaran questioner kepada 200 oang pada lima wilayah yang tersebar di Daerah Istimewa Yogakarta. Antara lain Kabupaten Gunung Kidul, Kulon Progo, Sleman, Bantul dan Kota Yogyakarta. Uji hipotesis di sini adalah dengan memakai analisis regresu berganda. Temuan dari studi ini menunjukkan kalau variable produk dan harga memiliki pengariih yang kuat perhadap minat beli untuk membeli kopi pada situs Otten Coffee
Copyrights © 2018