DIGEST MARKETING
Vol. 1 No. 2 (2012): DIGEST MARKETING

ANALISISKEPUASANKONSUMENTERHADAPAKSESORIPERAK(StudiKasusNikeishaSilver) THEANALYSISOFCONSUMERSATISFATIONONSILVERACCESSORIES(CaseonNikeishaSilver)

Muhammad Ridwan (Unknown)



Article Info

Publish Date
23 Sep 2013

Abstract

AbstractConsumersatisfaction(CS)istherequirementsformarketingcampaignsuccesfull.CSmeasurementcouldbedevelopedaccordingtothespecificfirms.Inthisstudy,CSwasdetermineby:1)performance,2)feature,3)reliability,4)durability,5)aestetic,and,6)estetic.Theresearchobjectissilverhandycraft.Thesampleisthesilverhandycraftcustomerasmanyas50units.Basedontheresults,itisknownthatoverallmeanmeasureis3,9thatindicatesthatconsumersatitsfactionlevelismorethangood.Basedontheresults,itisreccomendedtoenhancetheproductcreativitytokeepconsumersatisfactionbemanagedanddeveloped.Keywords.ConsumerSatisfation,Hadycraft,NikeishaSilver.

Copyrights © 2012






Journal Info

Abbrev

digest

Publisher

Subject

Economics, Econometrics & Finance

Description

Digest Marketing Juornal (DMJ) diterbitkan empat kali setahun, yang diterbitkan menjadi bagian dari Komunikasi akademis Konsentrasi Pemasaran dengan pemangku kepentingan. Artikel yang dimuat dari penulis terpilih melalui serangkaian proses editing yang didukung oleh Mitra Bestari dari ...