E-JRM
eJrm Vol. 10 No. 12 Agustus 2021

Pengaruh Harga, Promosi Dan Inovasi Produk Terhadap Kesuksesan Usaha Mikro Kecil Menengah Bidang Kuliner Di Kecamatan Ploso Kabupaten Jombang

Akhmad Azim Shiraj (Unknown)
Agus Widarko (Unknown)
Mohammad Rizal (Unknown)



Article Info

Publish Date
27 Dec 2021

Abstract

Abstract This study aimed to determine the influence of prices, promotion and product innovation on the success of micro, medium and small businesses in the food industry in Ploso County, Jombang Regency. The sample used in this study is 85 UMKM in the culinary field. different labels for price, promotion and product innovation have a significant influence on the success of Micro, MSMEs in the culinary sector of Ploso County. , Regency of Jombang. Keyword: Price, Promotion, Product Innovation, Success, UMKM

Copyrights © 2021






Journal Info

Abbrev

jrm

Publisher

Subject

Economics, Econometrics & Finance

Description

E-JRM : Elektronik Jurnal Riset Manajemen merupakan salah satu jurnal publikasi ilmiah yang diterbitkan oleh Fakultas Ekonomi Dan Bisnis , Universitas Islam Malang dengan nomor ISSN 2302-6200 yang memiliki fokus keilmuan pada bidang Manajemen Keuangan, Manajemen Pemasaran, Manajemen Sumber Daya ...