Abstrak: In the digital era, integrating technology into entrepreneurship is essential for students at the Madrasah Aliyah Swasta (MAS) level. However, many lack the skills to apply digital tools in business. This community service program (PKM) aims to enhance students' entrepreneurial creativity at MAS Al-Washliyah Kisaran by improving their understanding and use of digital technology. The program focuses on training in digital marketing, app-based financial management, and product innovation using technology. Practical workshops were conducted to equip students with applicable skills. The outcomes include improved technological competence, the growth of student-led digital businesses, and the formation of a tech-based youth entrepreneurship community. The program results will be published in an accredited journal and public media, supporting students' long-term economic independence.Kata kunci: technology; creativity; entrepreneurship; digital; students.Abstract: Di era digital saat ini, integrasi teknologi dalam kewirausahaan menjadi hal penting bagi siswa Madrasah Aliyah Swasta (MAS). Namun, banyak siswa belum memiliki keterampilan dalam menerapkan teknologi digital dalam bisnis. Program Pengabdian kepada Masyarakat (PKM) ini bertujuan untuk meningkatkan kreativitas wirausaha siswa MAS Al-Washliyah Kisaran melalui pemahaman dan pemanfaatan teknologi digital. Kegiatan difokuskan pada pelatihan pemasaran digital, manajemen keuangan berbasis aplikasi, dan inovasi produk berbasis teknologi. Pelatihan dilakukan secara praktis untuk membekali siswa dengan keterampilan aplikatif. Luaran program meliputi peningkatan kompetensi teknologi, tumbuhnya usaha digital siswa, serta terbentuknya komunitas wirausaha muda berbasis teknologi. Hasil kegiatan ini akan dipublikasikan dalam jurnal nasional terakreditasi dan media massa untuk mendukung kemandirian ekonomi siswa setelah lulus. Keywords: teknologi; kreativitas; wirausaha; digital; siswa
                        
                        
                        
                        
                            
                                Copyrights © 2025