E-Journal Studia Manajemen
Vol 1 No 1 (2012)

Pengaruh Kualitas Pelayanan terhadap Kepuasan Jamaah pada PT. Marifat Wisata Mandiri di Kabupaten Lebak

Zakiyya Tunnufus (Unknown)
Eris Harismasakti (Unknown)
Dinda Rahmawati (Unknown)



Article Info

Publish Date
08 Jan 2012

Abstract

This study aims to find empirically services quality on customers satisfaction PT Ma’rifat Wisata Mandiri, Lebak. The research method used is descriptive quantitative with survey method. This study uses probability sampling method with simple random sampling. The sample consisted of 105 consumers. The results showed that there are significant services quality on customers satisfaction.

Copyrights © 2012






Journal Info

Abbrev

EJSM

Publisher

Subject

Economics, Econometrics & Finance

Description

E-Journal Studia Manajemen adalah jurnal ilmiah yang berfokus pada kajian dalam bidang manajemen, bertujuan untuk menjadi wadah bagi para akademisi, praktisi, dan peneliti dalam menyampaikan hasil penelitian mereka. Diterbitkan secara berkala, jurnal ini menyajikan artikel-artikel yang beragam dalam ...