Abstract The business world is developing very rapidly along with the development of the times and trends that occur in the current era. In facing business competition, where seeing that there are quite a lot of catfish farming business actors, there are several strategies that must be applied in running this business. These business actors must try to attract consumer interest to decide to buy their products. This study aims to determine the influence of Digital Marketing, Promotion and Product Quality on Purchasing Decisions at MSMEs in Kampung Lele Kediri. The analysis techniques used are validity testing, reliability testing, classical assumptions, multiple linear regression analysis, t-test, F-test. The population in this study were all employees as many as 900 people and the sample used was 90 respondents because it used nonprobability sampling. The results of the study on MSMEs in Kampung Lele Kediri showed that the variables Digital Marketing (X1), Promotion (X2), and Product Quality (X3) together influenced the Purchase Decision variable (Y). This can be proven from the sig value of 0.000 < 0.05 and the calculated F value (131.136) > F table value (2.711). Keywords: Digital Marketing, Promotion, Product Quality, and Purchasing Decisions Abstrak Dunia bisnis sangat perkembang pesat seiring dengan perkembangan zaman dan tren yang terjadi di era saat ini. Dalam menghadapi sebuah persaingan bisnis, di mana melihat pelaku usaha budidaya lele ini cukup banyak maka ada beberapa strategi yang harus diterapkan dalam mejalankan usaha ini. Para pelaku usaha ini harus berusaha menarik minat beli konsumen untuk memutuskan membeli produknya. Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui tentang pengaruh Digital Marketing, Promosi dan Kualitas Produk Terhadap Keputusan Pembelian Pada UMKM di Kampung Lele Kediri. Teknik analisis yang digunakan adalah uji validitas, uji reliabilitas, asumsi klasik, analisis regresi linier berganda, uji t, uji F. Populasi dalam penelitian ini adalah seluruh pegawai sebanyak 900 orang dan sampel yang digunakan 90 responden karena menggunakan nonprobability sampling. Hasil penelitian Pada UMKM di Kampung Lele Kediri menunjukkan bahwa variabel Digital Marketing (X1), Promosi (X2), dan Kualitas Produk (X3) secara bersama-sama berpengaruh terhadap variabel Keputusan Pembelian (Y). Hal ini dapat dibuktikan dari nilai sig 0,000 < 0,05 dan nilai F hitung (131,136) > nilai F tabel (2,711). Kata Kunci : Digital Marketing, Promosi, Kualitas Produk, dan Keputusan Pembelian
                        
                        
                        
                        
                            
                                Copyrights © 2024