Community Service Progress
Vol. 3 No. 1 (2024): Community Services Progress Edisi Juni 2024

Pemanfaatan Digital Marketing Pada UMKM Dalam Meningkatkan Penjualan pada Kelurahan Tebing Tinggi Kecamatan Padang Hilir Kota Tebing Tinggi

Rodi Syafrizal (Sekolah Tinggi Ilmu Ekonomi Bina Karya)
Nursaimatussaddiya Nursaimatussaddiya (Sekolah Tinggi Ilmu Ekonomi Bina Karya)
Christin Natalia Sianipar (Sekolah Tinggi Ilmu Ekonomi Bina Karya)
Sarwoto Sarwoto (Sekolah Tinggi Ilmu Ekonomi Bina Karya)



Article Info

Publish Date
30 Jun 2024

Abstract

This community service activity emphasizes increasing MSME sales through the use of digital marketing, especially for tofu entrepreneurs.  The aim of this activity is marketing training using Digital Marketing by providing skills that can increase family income thereby increasing welfare. The aim of this Community Service Activity is to develop MSMEs (Micro, Small and Medium Enterprises) and creative industries in the Tebing Tinggi sub-district community. Especially for jangek cracker products through Digital Marketing training.

Copyrights © 2024






Journal Info

Abbrev

csp

Publisher

Subject

Economics, Econometrics & Finance Social Sciences Other

Description

Community Service Progress adalah media publikasi artikel ilmiah yang di review dengan baik oleh reviewer yang berpengalaman dan menerbitkan artikel dengan jurnal yang asli dan telah diseleksi dari berbagai disiplin ilmu yaitu Teknik, Hukum, Ekonomi dan Pertanian yang terfokus pada Pengabdian ...