E-JRM
eJrm Vol. 11 No. 06 Agustus 2022

Pengaruh Kualitas Produk, Kualitas Layanan, Dan Harga Terhadap Keputusan Pembelian (Study Pada Pelanggan Toko Aneka Sport Di Jl.Kalpataru Kota Malang)

Arman Tijar (Unknown)
Agus Widarko (Unknown)
M. Khoirul Anwarudin Broto Suharto (Unknown)



Article Info

Publish Date
29 Jul 2022

Abstract

Abstract The purpose of this study was to determine the effect of product quality, service quality, and price on purchasing decisions. The independent variables used are product quality, service quality, and price, while the dependent variable is purchasing decisions. The sample used in this study was 75 respondents. Keywords : Product Quality, Service Quality, Price, Purchase Decision

Copyrights © 2022






Journal Info

Abbrev

jrm

Publisher

Subject

Economics, Econometrics & Finance

Description

E-JRM : Elektronik Jurnal Riset Manajemen merupakan salah satu jurnal publikasi ilmiah yang diterbitkan oleh Fakultas Ekonomi Dan Bisnis , Universitas Islam Malang dengan nomor ISSN 2302-6200 yang memiliki fokus keilmuan pada bidang Manajemen Keuangan, Manajemen Pemasaran, Manajemen Sumber Daya ...