JMMU: Jurnal Mahasiswa Manajemen dan Umum
Vol. 1 No. 1 (2024): JMMU: Jurnal Mahasiswa Manajemen dan Umum

Strategi Kualitas Bagian Front Office Dalam Meningkatkan Pelayanan Di Dinas Koperasi Dan UKM DIY

Nurmufida, Lely (Unknown)
Hartadi, Agung (Unknown)



Article Info

Publish Date
23 Jul 2024

Abstract

This research aims to determine the quality strategy for front office services at the Dinas Koperasi Dan UKM DIY. The research subjects were employees at the service. data collection techniques using observation, documentation and interviews. while data analysis using SWOT analysis and the Miles and Huberman technique

Copyrights © 2024






Journal Info

Abbrev

JMMU

Publisher

Subject

Religion Decision Sciences, Operations Research & Management Economics, Econometrics & Finance Education Languange, Linguistic, Communication & Media Law, Crime, Criminology & Criminal Justice

Description

Jurnal Mahasiswa Manajemen Umum (JMMU) adalah jurnal ilmiah yang diterbitkan oleh Lembaga Penelitian dan Pengabdian kepada Masyarakat (LPPM) Akademi Manajemen Administrasi Yogyakarta. Jurnal ini hadir sebagai sarana komunikasi ilmiah bagi mahasiswa untuk mempublikasikan hasil-hasil penelitian, ...